Waarom kan je sommige dvd's wel slippen en andere niet.

Soms kan ik een dvd niet overslaan (meestal de reclames) en soms wel, hoe komt dat?

Toegevoegd na 16 minuten:
Slippen = skippen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bij welke kan dat niet dan?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij best veel, als ik die irritante "nu in de bioscoop" stukjes wil overslaan kan dat niet altijd maar in de film zelf wel.

Het beste antwoord

Dat hangt volledig af van de uitgever van de dvd. Ze zorgen er gewoon voor dat je zéker leest dat piraterij een misdrijf is, en dat je hun logo en tune leest...

Zo zal je als consument sneller terug naar dezelfde uitgever grijpen in de winkel.
(bvb. Warner Bros)

Ik veronderstel dat je met 'reclame' voorstukjes van andere films wil zeggen, ook door hen uitgegeven. Bij mijn dvd
(blu-ray speler) Kan je deze altijd skippen.

Jouw films zijn misschien de uitzondering op de regel, misschien is het tijd voor een nieuwer model dvd-speler ?