Kijken op PC zonder streamen kan natuurlijk niet...
Downloaden en streamen kan oa via www.myp2p.eu daar staan altijd honderden links. In chatboxen van justin.tv worden ook altijd links gegeven. Beetje zoeken tijdens live games en je komt er wel. Ook is er bt.davka.info om wedsrtijden die gespeeld zijn te downloaden...

En dan kijken, op digitale TV
Op ESPN AMERICA kan je 4x per week kijken naar ESPN NBA Fastbreak, een programma dat de wedstrijden van de dag doorneemt met interviews en dergelijken. (30 minuten)

Voor LIVE wedstrijden kan je (momenteel enkel) terecht bij SPORT1. In het reguliere seizoen is dat 4x per week: woensdagmorgen, vrijdagmorgen, zaterdagmorgen en zondagavond. Alle wedstrijden worden ook de volgende dag in samenvatting uitgezonden met NL commentaar. Maar je kan bij de LIVE wedstrijd altijd luisteren naar het origineel commentaar.

Tevens heeft SPORT1 ook elke dag NBA LIVE dat de wedstrijden doorneemt van de dag ervoor. (15 minuten)

En elke week NBA ACTION. Dit programma laat het beste van de NBA week zien die er is geweest. (25 minuten)