Weet iemand muziek die bij deze beschrijving past? :)

Een klassieke zangstem begint. Mineur. Er voegen zich naar verloop van tijd steeds meer stemmen bij. Geen instrumenten.

Het liefste iets onverstaanbaars of Yiddish/Duits :) Weet iemand dergelijke stukken?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Iets als dit? http://www.youtube.com/watch?v=4ZIFhJ6fyzk

zit alleen helaas wel beetje instrumentaal bij.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Erg lastig stuk. Ook al ben ik eigenlijk meer van de rock en de soul... deze man horen zingen is... tja, geen woorden voor. Ook zo'n charisma als je hem live ziet.

Andere antwoorden (3)

Een Russisch Kozakken koor.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ameno, van Era. Die komt in mij op.. Er zit echter wel instrumenten bij, maar die zijn op de achtergrond.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
mahagonny songspiel & het lied van breda. zoek dat op bij youtube, prachtige muziek! als ik zo je beschrijving lees vind ik dat erg bijpassend