Hoe kan het dat sommige mensen ontzettend goed kunnen zingen en andere (zacht uitgedrukt) totaal niet?

hoe?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Het beste antwoord

gedeeltelijk genetish, het overige : een perfekt gevoel voor toonhoogte, oefenen van de toonladders van jongsafaan en dan geen forcering van stembanden maar opwarmingsperiode en dan combinatie van ademhalen vanuit het middenrif. En zelf intens plezier scheppen in het zingen en naderhand voor anderen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Bouw van de stembanden.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het is durf,en beheersing van de stembanden
en ademhaling.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Talent, aanleg, interesse, oefening.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Iedereen is ERGENS goed in, alleen hoeft het niet te zijn dat hetgeen waar je goed in bent, dat je daar ook daadwerkelijk iets aan hebt.