Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Filmpjes kijken op mijn iPod gaat erg traag en het wordt vaak onderbroken. Wat kan ik eraan doen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
553

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

De film op minder scherp beeld zetten
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoe doe je dat???
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Uhm, dat weer ik zelf ook niet helemaal maar al het goed is staat linksonderin bij het filmpje een soort van boek, als je die uitzet gaat het al beter geloof ik, of je moet naar instellingen en dan film, verder weet ik het niet.
Dit hoort niet hoor. Als je een ipod touch heb die je ge-jailbreakt hebt ligt het waarschijnlik daar aan. Heb je echter het besturingssysteem nog helemaal zoals het was bij de aankoop dan ligt het probleem eerder bij de filmpjes, zijn die wel van goede kwaliteit? en het programma waar je ze mee converteert om ze op je ipod te zetten is daar misschien wat mis mee?

Succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank je, ik kijk meestal van YouTube
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ah dan is het streamen wat je doet, dit heeft alles te maken met hoe sterk je internet verbinding is. Via wifi moet het gewoon vloeiend gaan hoor.
Dat ligt niet aan je ipod maar aan je internet!!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding