Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kun je het beste ontdekt worden?

Zoals vele sterren die op YouTube ontdekt zijn, wil ik dat ook.
Hoe kan ik daar het beste aan beginnen?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

maak een filmpje van jezelf terwijl je zingt(zorg wel dat je een goede microfoon gebruikt zodat ze goed kunnen horen hoe je zingt). upload hem dan naar youtube, en voeg wat tags toe die over het filmpje gaan zoals de titel van het nummer, de artiest van wie het nummer origineel is en dan hopen dat een artiest of platenmaatschappij je filmpje bekijkt en ontdekt wordt;) succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ook om teleurstellingen te voorkomen eerst aan eerlijke mensen vragen wat ze van je als artieste vinden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Geef je zelf op voor talentjachten, zangwedstrijden. Begin een band, vertel aan iedereen, via hyves,facebook dat je zingt enz.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
talentenjachten hebben vaak een naar wurgcontract waar in staat dat je bijvoorbeeld de komende drie jaar nergens aan mee mag doen etc. als je dat dan wel doet krijg je vaak een geldboete... dus daar schiet je weinig mee op...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Oh dat wist ik niet!
Waarmee wil je ontdekt worden? Zang neem ik aan.
Zoals in eerdere antwoorden omschreven, via YouTube. Probeer iets origineels te bedenken. Veel tags gebruiken.
Eventueel wil ik je wel feedback geven of je stem goed genoeg is of commercieel. Er zit nogal wat verschil in de klank van een stem en de technieken die gebruikt worden.
Niet alles is commercieel.
Als je een demo hebt, wil ik die wel beoordelen.

Ik denk ook dat je instelling niet te veel op het "ontdekt worden" gericht moet zijn, maar meer op "origineel en goed zijn"!
Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Zing eigen songs. Zoek een leuk bandje om mee 'on tour' te gaan. Doe veel ervaring op. Ga op zangles. Ga naar een zang/rock opleiding. Verhuis naar Amsterdam. Kom regelmatig in Paradiso en De Melkweg. Leer de diverse managers en A&R mensen kennen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing