Monopoly junior, ganzenbord, party & co junior,
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Doolhof
Het grote zakgeld spel

In de link vind je nog ruim 1000 spellen voor kinderen van rond de 10 jaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat ligt er natuurlijk aan waar de interesse ligt, maar er is een legio aan spelen denk maar eens aan dammen, schaken, zeeslag en stratego zijn voor twee personen dan heb je ook nog de spelen vanaf twee personen zoals met de nijlpaard in de achtbaan, levensweg en risk, maar meestal zijn deze spelen toch leuker met meerdere personen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als ze het kunnen: schaken. (hier spreekt iemand die zelf al ruim drie jaar verslingerd is aan dat spel)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bordspel?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Neehheee -
Barricade is erg leuk. Het is geschikt voor maximaal vier personen. De bedoeling is het einddoel aan de andere kant van het speelbord te halen maar je wordt daarbij dwarsgezeten door je medespelers: niet alleen door eraf gegooid te worden maar ook door het handig plaatsen van barricades.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je met z'n 4-en bent, kunt je gaan keezen.
Is een leuk bord spel met kaarten en een soort mens-erger-je-niet bord.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Triomino! Rummikub.
13 jaar geleden
Mens erger je niet! Dat vond ik altijd leen leuk spel :D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ticket to ride! Ik heb het zelf dit weekend ook gespeeld zo cool!
Ook koehandel is erg leuk!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Inderdaad. Ik ga hem zelf in het weekend ook kopen. :D Bedankt nog ;)