Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb een theaterbon gekregen. Wat is leuk om naar toe te gaan?

Ik ga eigenlijk nooit naar het theater, en de titels van alle shows zeggen me weinig.
Ik hou wel van comedy.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
782

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Omdat je nooit naar het theater gaat, is dit wel een hele leuke kans om een keertje de sfeer te proeven. Kennis maken. Misschien wil je dan wel vakeer! Gewoon een echt avondje uit, leuk aangekleed, benieuwd wat de avond gaat brengen....

Kijk op de site van het theater van je keuze. Er zit vast wel een programma bij waarvan je bijvoorbeeld iemand van de tv kent. Dan weet je de stijl. Hou je van Jochem Meyer, van Karin Bloemen, van een muziekspektakel, van ballet? Kies er twee uit en ga dan met google zoeken naar reviews van deze voorstellingen elders in het land. En bepaal zo je keuze.

Misschien wil er wel een vriendin mee, dan hoef je zo'n eerste keer niet alleen.

Ik verwacht dat je echt een leuke avond gaat hebben!
Geniet ervan!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bedankt!!

Andere antwoorden (6)

Marry Poppins, in den haag theather hal, echt een geweldige voorstelling!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
13 jaar geleden
Het ligt er aan waar je woont.
Er is vast wel een schouwburg of theater in jouw buurt.

Zoek daarvan het programma op.
Het spelen zeker ook wel cabaretiers of
toneelstukken die comedy zijn.

Of mag het in het hele land zijn?

Moeilijk in het algemeen aan te geven.

Ikzelf hou bijv. absoluut niet van musical.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klopt, het is ook heel persoonlijk. Maar ja, die namen van de shows of artiesten zeggen me echt heel weinig. Ik zoek iets wat gewoon goed in elkaar steekt, goed gespeeld enz.
Elke voorstelling heeft op het internet wel een of ander forum. Je kan daar de reacties en discussies van de bezoekers lezen en hier dan een keuze uit maken.
Hou wel selectief rekening met de vaak overdreven reacties op bijvoorbeeld musicals. Persoonlijk zou ik de bon (indien mogelijk) voor de bioscoop gebruiken. Als dat niet kan heb ik alvast weer een leuk kadootje voor een volgende verjaardag.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
beetje moeilijk om antwoord op te geven, ik weet tenslotte niet wat je smaak precies is. Ik zou zeggen: lees het boekje van het theater bij jou in de buurt. Alle shows worden omschreven. En of je het dan echt leuk vindt, tja dat moet je dan na de voorstelling vaststellen!
Theater heeft vaak erg leuke dingen, ook leuke stand up comedians. Heel veel plezier!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
naar de theaterproductie van Hyacinth, erg leuk.
zie hier de speellijst
http://www.schoneschijn.nu/
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding