Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik zie op mn iPod touch ineens niet meer de albumhoes van het nummer waar ik naar luister, als achtergrond wanneer hij vergrendeld is.

Dus als je een nummer afspeeltndie een plaatje heeft, de ipod vergendelt en dan op het scherm kijkt hoor je het plaatje te zien. Eerder had ik het altijd, het is bij ieder album zo. Hoe kan dit

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
694
Kimath
13 jaar geleden
ik heb dit probleem ook wel eens, de ene keer doet hij het wel, de andere keer niet. Ik weet niet hoe het komt.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Ik had dan een iphone, dat kan je ten eerste zelfinstelle kan elk gewenst plaatje neerzette dat je wilt of uitschakkelen!

Ten tweede dat het standaard is dat je een albumhoesje krijgt te zien klopt niet, alleen als die bij het nummer hoord vaak bij gedownloade liedjes heb je dat niet!

Succes dermee
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Soms gebeurt het dat de hoesfoto niet aan elk nummer van het album wordt geplakt, alleen op het eerste. Dat kun je controleren. Als dat zo is, even de muziek van de Ipod afhalen, kijken of op de compu het plaatje aan alle nummers zit en opnieuw inladen.
Je kunt zien als je OK indrukt nadat je de afbeelding op het album hebt gezet, dat daarna even een schermpje komt waar alle nummers snel langskomen. Dan is de albumhoes aan elk nummer geplakt en zou je altijd een plaatje moeten kunnen zien. Als ik mijn iPod op shuffel zet, komt er ook elke keer het plaatje van het album bij als ik de muziek hoor.
Succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding