Hoe maken ze de special effects in bijv. Harry Potter

Ik vraag mij af hoe de special effects gemaakt woorden, bijvoorbeeld met Harry Potter: in een van de films loopt hij door donkere gangen en laat hij zijn toverstok lichtgeven(er komt een fel, helder, blauw licht uit). Ik weet dat het een stukje magnesiumdraad is de word verbrand. Maar maken ze dat op de toverstok vast of word het er later ingeknipt?(hoe filmen ze dat licht dan?)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.5K

Het beste antwoord

Je kan animaties maken "op" het Green Screen. Als je bijvoorbeeld in het Green Screen overal groene kleren draagt, en ervoor gaat staan, kan je onzichtbaar zijn op TV.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Er wordt heel veel gebruik gemaakt van green screens. Waardoor er alles met de computer mogelijk is.