"tis vreselijk, tis vreselijk"!! Van wie is deze tekst nu eigenlijk?

Deze tekst kwam opeens in mij op en ik kan mij herinneren, dat het in een nogal oude serie voorkwam misschien zoiets als de fabeltjeskrant. Ik heb geprobeerd het op te zoeken op You tube, maar aangezien ik er niet zeker van ben van wie die tekst nu was hoop ik dat 1 van jullie mij kan helpen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (4)

Dat lijkt mij wel een tekst die gebruikt zou kunnen zijn door Hetty Heyting, in de serie Familie Knots.
Amadea
13 jaar geleden
Kan het zijn uit de kinderserie 'Dieren van het groen woud'?

http://www.youtube.com/watch?v=ZXcWrP1g6Ts
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat het een kreet is die Urbanus nogal eens gebruikte.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
saartje? van swiebertje