Hoe warm is het in de heineken music hall?

Morgenavond gaan we naar Caro Emerald in de HMH.
Nu is mijn vriendin een enorme koukleum. Dus wil ze weten hoe koud of warm het in de HMH is, dan weet ze wat ze aan moet trekken;)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

De HMH is heerlijk warm.
En ze hebben een goeie garderobe, waar je in de grootste drukte binnen 10 minuten je jas terug hebt.
Dus: kleed je feestelijk, maar doe een warme jas aan.

Toegevoegd na 3 uur:
Enne, for your info, kijk ook nog even naar dit goede antwoord:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Tussen het publiek is het meestal lekker warm van alle lichaamswarmte.
Je zou een trui mee kunnen nemen of daar een fan-shirt kopen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ben er meerdere keren geweest, maar heb het nog geen één keer te warm of te koud gehad. Ik loop meestal in een spijkerbroek, t-shirt en een bloes. Dus....