Achterop de bon staan altijd de winkels waar de bon geldig is. Staat de V&D daarbij? Dan is 'ie geldig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als je het over de nationale dvd & cd bon hebt, dan niet.

http://www.nationale-entertainmentcard.nl/view.cfm?page_id=14245
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je goed kijkt op de site van Kumarie zie je dat de cd bon gewoon geldig is bij V&D dacht eerst van niet omdat ze hun eigen bon hebben, maar hij is dus gewoon geldig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja, deze is daar ook geldig.

wist je, dat cadeau bonnen met het gulden teken ook nog steeds geldig zijn en dus aangenomen moeten worden.
en ook als de bonnen volgens het opschrift over de data zijn.
je hebt geld omgeruild voor "geld"van een bepaalde winkelketen zodat zij zeker zijn dat de ontvanger bij hun komt kopen.
het briefje van 10 euro in je portemonnee is toch na een jaar ook nog steeds geldig.