Bestaat er een keyboard waarmee je liedjes op kunt nemen en deze meteen op een usb of cd kunt zetten?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Koop liever een USB keyboard die je aan een Mac of PC hangt. Je hebt dan, zeker op de Mac, een uitgebreide keus uit geluidsbibliotheken en met Logic Pro alle studiomogelijkheden die je maar wensen kunt.
In combinatie met Live Stage kun je ook op het podium helemaal uit de voeten met een MacBook Pro en een USB keyboard, gekoppeld aan een PA.
Ga maar eens informeren bij een Apple Store in de buurt of op www.apple.com/nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

het zal er vast wel zijn, maar geen idee wat of welke.
maar is het niet makelijker om een laptop of pc aan de audio output te hangen, dan kan je hiermee muziek opnemen, bewerken, opslaan en branden.