Hoe heet die band met droevige mensen , ze zingen iets met dont give up

De video was met een zwembad en iemand die heel stijf zong

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Hurts- Wonderfull life :D

Toegevoegd na 1 minuut:
Met de tekst die jij opnoemt "dont give up, never give up its such a wonderfull life"

Toegevoegd na 5 minuten:
+ het zijn droevige mensen die stijf staan bij een zwembad aan het zingen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

bedoel je misschien Peter Gabriel & Kate Bush met Don't Give Up ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vandaag nog gezien op een classic muziekkanaal, en er zat idd geen zwembad bij ;)
Niet mijn min overigens.
Als je op youtube 'Don't give up, cause you have friends' intoetst, krijg je versies van Peter Gabriels en van Willie Nelson : moet je maar even kijken, of hij daarbij zit...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Don't Give Up is een single van Peter Gabriel en Kate Bush. Zij namen het nummer in 1985 voor het album So van Peter Gabriel, die het lied schreef. Don't Give Up werd in oktober 1986 uitgegeven. Het nummer gaat over de gevolgen van de economische crisis in de jaren 80, vertaald naar man (Gabriel), die zich niet meer thuisvoelt in die wereld, en vrouw (Bush), die hem ondersteunt. De videoclip, die bij het nummer behoort, laat Gabriel en Bush in een omarming zien. De clip was gemaakt door Lol Creme en Kevin Godley, voormalige leden van 10cc, die zich in de videoclips hadden gestort.

Het nummer leverde live problemen op; Kate Bush reisde toen al slechts zelden; later helemaal niet meer.

Eind 2005 namen Bono en Alicia Keys een cover van het nummer op ter gelegenheid van Wereld Aidsdag.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En het zwembad?