wat kan ik er aan dan dat ik al 2 jaar een gratis abonnement heb op de 11 voetbal dat betaald wordt door de vorige bewoner van mijn huis?

Ik krijg elke maand een editie van de 111 voetbal.
Maar het is voor de vorige bewoner.
Maar van die man heb ik geen gegevens of telefoonsnummers!

Wat moet ik doen, en is dit strafbaar?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.8K

Het beste antwoord

Het is wel vreemd dat die man de rekening betaalt en geen edities van het blad ontvangt. De factuur wordt naar zijn nieuwe adres gestuurd dus zou het bezorgadres toch ook veranderd moeten zijn?
Kwam enkele opmerkingen tegen over abonnementen op dit blad en ze handelen niet altijd adequaat. Er stond zelfs dat iemand pas na jaren de rekening kreeg.
Het blad staat niet op jouw naam, dus kunnen ze niet opeens met een rekening komen.
Maar het is wel zo netjes om door te geven dat de geadresseerde niet meer op jouw adres woont.
http://www.abonnementenopzeggen.nl/paginas/categorieen/tijdschriften/ELF_voetbal/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat moet ik dan maar eens proberen

Andere antwoorden (2)

Jij bent niet strafbaar.
Als het met de post komt, schrijf je er verhuisd, retour afzender,op en doe je het op de brievenbus.
Wordt het anders bezorgt, kan je de bezorger aanspreken als je die ziet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je stuurt het eerstvolgende nummer retour afzender zoals ws. aangegeven staat op het adreslabel. Of je stuurt een email naar het bedrijf, in het colofoon staat vast wel een emailadres.
Het is niet strafbaar maar het was wel zo netjes geweest dit eerder te melden. De abonnee-houder is zelf verantwoordelijk.