Kan je de Donald Duck lezen op de iPad?

Ik heb een abonnement op de donald duck en ik zou de Donald Duck willen lezen op de iPad 2. Kan dat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.6K

Het beste antwoord

Het kan niet via je abbonement, wel kan je op internet ebooks downloaden aan donald ducks. weet niet of deze recent zijn ik zie nu op spotnet 2011 nummer 36.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Nee dat kan niet aangezien de Donald Duck niet online verkocht wordt. Maar om het helemaal zeker te weten zou ik even contact opnemen met de makers.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan hele jaargangen in PDF bestand downloaden op internet en deze op je iPad zetten.