Bestaat er een tienergericht muziekblad? (wel top 40 muziek enz.)

Toegevoegd na 9 minuten:
Het moet wel een beetje unisex zijn, dus geen hitkrant shit met jan kooiman hot or not?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

Hitkrant en BreakOut.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Het goeie ouwe muziekblad "oor"? www.oor.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wow bestaat dat nog steeds
+1
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat dacht ik dus ook ;)
Ik las zelf vroeger veel de bravo. Dat is dan wel een duits blad maar ik vond dat niet echt erg. Het ging me om de muziek en niet om de taal. Alleen nu praat ik wel over een dikke 10 jaar geleden dat ik dat blad kocht dus ik heb er geen idee van of het vandaag de dag nog te koop is in de winkels.Maar je zou in ieder geval kunnen kijken bij de bruna of de readshop. (of AH)