Waarom is Oh Oh Cherso zo populair?

Dat er mensen zijn die het leuk vinden, dat is duidelijk. Er zijn wel meer programma's waarover de meningen sterk verdeeld zijn. Ik heb het gisteren eens een keer gekeken en halverwege heb ik het uitgezet. Ik ben er geen liefhebber van. Mijn vraag is dan ook waarom dat het zo populair is en niet waarom het wel of niet leuk is. Wat is de aantrekkingskracht van Oh Oh Cherso zodat er midden in Den Haag op het Spuiplein een uitzending op een gebouw werd geprojecteerd? Dit werd goed bezocht!
Graag serieuze reacties!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie

Het beste antwoord

Oh oh cherso is een programma waar jongeren elkaar op aanspreken. "Heb je dat gezien, dat is echt niet normaal meer wat die Hagenezen zeggen en doen". Het maakt iedereen nieuwsgierig naar dit programma. Dan nog een hoop extra aandacht geven aan het programma in andere programma's en de simpele humor en onbezorgde levensstijl doen de rest. Velen willen dat eens zien en bij de jongeren moet je kunnen meepraten, dus die moeten blijven kijken. Het is voor hen ook lekker om zich te kunnen spiegelen aan mensen die het hele leven aan hun laars lappen en doen zonder te denken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

omdat mensen het leuk vinden om loosers en freaks te zien .
tokkies, cherso , kardashians , en ga zo maar door.
eindelijk mensen die het nog slechter doen als ikzelf.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De eerste aflevering was leuk omdat het zulke lekkere herkenbare typetjes waren, die Cherso-gangers. Het is vooral de herkenning die het grappig maakt.

Typetjes op vakantie die op hun manier lol maken, maar die lol is het iedere keer 'net niet'. Je organiseert een feest, maar er komt geen mens. Je wil 'scoren' maar het enige wat er van komt, is stoere praat, en die ene die wel een meid weet te versieren, is meteen tot over z'n oren verliefd. De meeste mensen die wel eens naar de Costa's of andere vakantieparadijzen geweest zijn met een vriendengroepje, herkennen dat wel.

En de diepte-interviews tussendoor zijn ook heel lollig, de helft van de tijd snap je niet waar het over gaat en als je het dan wel snapt, is het herkenbaar.

Het concept is na 4 afleveringen al wel behoorlijk uitgemolken denk ik.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Real life, dus geen acteurs, niet gespeeld. Het kunnen je buren zijn, alleen dat Haagse dialect spreken we hier in Brabant niet.
13 jaar geleden
Cherso is voornamelijk zo'n succes vanwege de geweldige cast en de buitenproportionele media aandacht: acht maffe, rasechte Hagenezen die niets lijken te doen dan ver van huis feesten en zuipen. Drank en tieten, natuurlijk snel een gouden succesformule! Cherso is populair op de manier zoals wel meer reality shows in elkaar zitten: geen inhoud, veel onzin en erg 'sterke' karakters. Als je d'r van houdt.....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
omdat ik denk dat iedereen het leuk vind ik vind het ook leuk om te zien en het is ook super grappig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je denkt dat iedereen het leuk vindt?
Ik kan je bij deze uit de droom helpen: Er zijn misschien wel meer mensen die het walgelijk vinden, dan mensen die het 'leuk' vinden.
De gedragingen die te zien zijn bij die jeugd,zijn evenals het taalgenruik niet iets van alle dag en vele zullen er zich voor schamen zich zo in het openbaar op te stellen. Wanneer nu een geestelijk ietwat beperkte groep jonge mensen,zich toch van deze gedragingen bediend zullen veel (vooral jongeren) er zich mee willen identificeren.
De format is al bekend van big brother etc en ook het uiterlijk van de dames zullen vooral bij de jongens de nodige aantrekkingskracht genreren.
Het taaltje waarvan ze zich bedienen roept onder de jeugd de nodige associaties op in de zin van schijt aan de wereld ik ben wie ik ben en doe wat ik doe.
Ook spant het er steeds weer om of een van de jongens het weer voor elkaar krijgt een meid het bed in te krijgen. Dus in temen van het programma; lekker wijven, sex, schijt aan de wereld, vrijheid en een vlotte babbel.
Al met al een goede combinatie om te scoren.