Vorige week zondag was er in de ochtend een programma op tv, wie weet hoe het heet?

Op National Geografic of op Discoverychannel was er in de ochtend een programma, en dat ging over vissen die een ziekte hadden en iets kregen waardoor de hersenen weer aangroeiden. Weet iemand om welk programma dat ging? En weet iemand of ik dat dan ergens terug kan kijken?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie

Het beste antwoord

Misschien ''Monster Fish of the Congo'' ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

The dog whisperer sowieso