Is het mogelijk om aan de video's van 'Uhh... vergeet je tandenborstel niet' te komen?

Met Rolf Wouters en meneer Sjon. Wat een goede show was dat!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Televisie

Het beste antwoord

Er zijn naar mijn weten geen DVD's te koop, maar wellicht heeft iemand ooit deze programma's opgenomen.
Anders moet je Rolf Wouters maar eens benaderen of de omroep of.... het Instituut voor Beeld en Geluid te Hilversum (035-6773434, info@beeldengeluid.nl)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Wimmie stelt voor bij www.beeldengeluid.nl te gaan informeren. Ik vraag me af of Beeld en Geluid ook commerciële programma's in het archief heeft.

Ik zou je adviseren te informeren bij Veronica, die het programma heeft uitgezonden: www.veronica.nl

Succes!
Antoni
14 jaar geleden
youtube? http://www.youtube.com/watch?v=kHh-KRolVYg
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Prachtige avatar!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
uhu die kat heeft een wereld deal...