Wat is de achterliggende gedachte van de grote ronde nep kaas van Hakim in Sesamstraat?

ik vind het maar vreemd. wie loopt er nu met een kaas op straat.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie
1.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er is wel meer vreemd aan dat programma. Waarom staan er in Sesamstraat geen bomen, maar levensgrote broccoli's of bloemkolen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat heet fantasie. Kinderen zijn er dol op; wij grote mensen zijn het een beetje kwijtgeraakt.

Het beste antwoord

Het is een kinderprogramma! Moet alles een achterliggende gedachte hebben....? Mijn dochter vindt het gewoon leuk om te zien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Aanbidding van de zonnegod?
13 jaar geleden
We hebben meer aan de maan dan aan de zon.

We hebben meer aan de maan dan aan de zon. De zon geeft licht als het toch al dag is , de maan geeft ten minste licht als het donker is."
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Amadea
13 jaar geleden
Wat een onzin. De maan kan geen licht geven als er geen zon zou zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is niet mijn uitspraak maar een antwoord op de vraag. Zie de bron.
Amadea
13 jaar geleden
Nee, het is een uitspraak van Hakim. Maar er is geen relatie met de kaas van Sesamstraat te ontdekken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is ook een kinderprogramma vol met leuke dingen.
In die uitspraak zie ik het geel van de zon en de maan op een leuke kinder manier bekeken.
Niet te sreieus nemen a.u.b.