Bij het Centrum voor Beeld en Geluid hebben ze bijna alles wat bewaard is gebleven. Helaas werd er vroeger ook veel gewist. Men bewaarde van een bepaalde serie bijv. maar 6 afleveringen. Je kan ter plekke zelf zoeken en iets op CD laten zetten tegen betaling. Op http://portal.beeldengeluid.nl kan je ook online in de archieven grasduinen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Bellen naar de zender die het toentertijd heeft uitgezonden.
Alle zenders houden archieven bij van hun uitzendingen.
Ze hebben dan ook een afdeling (dat heet dan b.v. afd. uitgaven), waar je de betreffende uitzending tegen betaling kan kopen.
Vooral zender zoals de ncrv avro kro, de 'oude' zenders hebben dit zekers!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ha, die Dino;

Beetje een dubbele vraag, niet? Daarom ook maar hetzelfde antwoord.
Als er één plaats is waar ze je verder kunnen helpen is het wel bij het archief van Beeld & Geluid in Hilversum.