In mijn jeugd " 25-30 jaar geleden " was er een miniserie Dossier 13 op de televisie. Hoe kan ik die terugvinden Hoe kan ik die terugvinden?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie

Antwoorden (2)

Ha, die Dino;

Als er één plaats is waar ze je verder kunnen helpen is het wel bij het archief van Beeld & Geluid in Hilversum.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Was het niet 'Kanaal 13'? Met Pim Vosmaer. Een soort van opvolger van die serie over een krant 'De grote klok'