Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe werkt Thats The Question?

De presentator heeft altijd razendsnel d juiste vragen paraat. Nu vraag ik me dus heel erg af hoe het systeem achter dit programma werkt.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie
515

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Volgens mij voegen ze de extra letters (die op de gele vakjes horen) pas toe wanneer de vraag gesteld wordt.
Het is dus niet zo dat alles al lang voor de uitzending voorgeprogrammeerd staat, want dan zou de kandidaten die meedoen ook precies op het juiste moment (de vraag die de presentator in de hand heeft) moeten drukken.

Anders zou het voor de presentator ook onmogelijk zijn, want dan moet hij in zijn stapeltje antwoorden steeds gaan zoeken naar de goede vraag, en dat zou heel wat tijd kosten.

Maar tegenwoordig hebben ze daar computers voor, en dat gaat allemaal zo snel, dat de kijker er niet eens iets van merkt ;)

Toegevoegd na 4 minuten:
zou hoort natuurlijk zouden te zijn
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

zo moeilijk lijkt me dat toch niet?
presentator heeft een serie vragen, bijbehorende antwoorden staan op de computer in een programmaatje, daar wordt de extra letter toegevoegd die op dat moment nodig is.
Of ik moet het te simpel zien, maar dan horen we dat wel van iemand anders
(Lees meer...)
anneliez
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding