Hoe werkt Thats The Question?

De presentator heeft altijd razendsnel d juiste vragen paraat. Nu vraag ik me dus heel erg af hoe het systeem achter dit programma werkt.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie

Het beste antwoord

Volgens mij voegen ze de extra letters (die op de gele vakjes horen) pas toe wanneer de vraag gesteld wordt.
Het is dus niet zo dat alles al lang voor de uitzending voorgeprogrammeerd staat, want dan zou de kandidaten die meedoen ook precies op het juiste moment (de vraag die de presentator in de hand heeft) moeten drukken.

Anders zou het voor de presentator ook onmogelijk zijn, want dan moet hij in zijn stapeltje antwoorden steeds gaan zoeken naar de goede vraag, en dat zou heel wat tijd kosten.

Maar tegenwoordig hebben ze daar computers voor, en dat gaat allemaal zo snel, dat de kijker er niet eens iets van merkt ;)

Toegevoegd na 4 minuten:
zou hoort natuurlijk zouden te zijn
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

zo moeilijk lijkt me dat toch niet?
presentator heeft een serie vragen, bijbehorende antwoorden staan op de computer in een programmaatje, daar wordt de extra letter toegevoegd die op dat moment nodig is.
Of ik moet het te simpel zien, maar dan horen we dat wel van iemand anders
anneliez