Waar kan ik dit terugvinden?

ik zag een tijd geleden een keer de 25 meest bizarre hobby's ofzoiets en een van die hobby's was dat een man een imaginaire wereld had gemaakt op de computer. Kan ik die wereld bekijken? zo ja, hoe? en hoe kan ik die aflevering opnieuw bekijken? graag met links!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie
1.2K

Het beste antwoord

Die hobby heet in elk geval geofictie, misschien kan je hem terug vinden via het genootschap voor geofictie. Onder hun linkje 'onze landen' vindt je de websites van de verschillende fictieve werelden.

Toegevoegd na 31 seconden:
... en 'vindt' dan natuurlijk zonder 't' op 't eind.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geinig hoor, en goed gevonden: +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben nu eenmaal geofiel!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
leuk!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
echt super leuk!
dit is echt dertig keer beter dan dat wat ik zocht!!
dat verdient dus 11 +jes van mij dwz het beste antwoord en een +je :D Gefeliciteerd!! :D

Andere antwoorden (1)

Helaas kun je dit niet terug zien.

Op de site van Sbs staat het als volgt:

Het is helaas niet mogelijk om afleveringen van De 25 ... terug te zien of te bestellen, omdat deze uit losse fragmenten van verschillende tv-shows bestaan, die alleen op tv uitgezonden mogen worden.