Hoe heette het onderdeel van 'een TV Show' (geen idee welk) waar willekeurige stokken vielen en dat de gast deze moest opvangen?

Je hebt dit spelletje ook op kermissen en Koninginnedag.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie
13.5K

Antwoorden (4)

Dit spel wordt, hoe verrassend, "stookenvangspel" genoemd.

Toegevoegd na 27 seconden:
Geen stookenvangspel natuurlijk, maar een stokkenvangspel!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de show heette volgens mij: de honeymoonquiz met ron brandsteder
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou je het zegt, dat zou ook nog wel eens kunnen ja....
Dat was - jaja- het stokken-vang-spel in de Wie-kent-kwis met Fred Oster. Toen keken we werkelijk nog overal naar .......

En we gaan door voor de koelkast !

Toegevoegd na 1 minuut:
Of was dat nou die met die cavia's ? Het is wel erg lang geleden hoor....

Toegevoegd na 3 minuten:
Of was het de opvolger, Prijs je Rijk....he, nou wil ik het weten en geeft Google geen uitkomst. :-(

Toegevoegd na 5 minuten:
Of zou het toch de Ted-show of 123-show zijn geweest....ik word geloof ik een beetje dement hier.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het spel is bedacht door Ted de Braak, bij de NCRV: Stokvangen. Het wordt daarom ook wel het Ted de Braakspel genoemd.

Toegevoegd na 11 minuten:
Gevonden hoe de show heette: de Ted Show.
Vanuit de Lievekamp in Oss presenteerde Ted de Braak een gezellige familieshow waarin zang, muziek, kostuums en acteren centraal stonden. De grote finale, althans de laatste jaren, was het spel met de 'vallende stokken'. Een drietal vrouwelijke kandidaten koos aan het begin van de uitzending een mannelijke partner. Samen voerden zij uiteenlopende opdrachten uit. Zij zongen een duet en speelden een theorieronde met Annelies Balhan. Dit alles werd afgewisseld met optredens van artiesten uit binnen- en buitenland. Periode: 1978-1984.
http://www.beeldengeluidwiki.nl/index.php/Ted_show
Amadea