Als plutotv gratis is door de ads, waarom zie ik geen ads ?

PlutoTV is gratis staat overal omdat het systeem ads/reclame laat zien. dus ik heb via een .m3u8 url PlutoTV op een smart device gezet en alles werkt. 1600 kanalen. alles gratis, om de 7-10 minuten een kleine onderbreking met het PlutoTV logo en dat is alles. geen zichtbare ads of reclame. ik kijk het nu al een poosje (paar dagen) en nog niks van reclames gezien. waar zijn dan die ads ?

een jaar geleden
in: Televisie
1.1K

Het beste antwoord

Je ziet geen ads omdat je gebruik maakt van een .m3u8 url.
SimonV
een jaar geleden
SingingCoyote13
een jaar geleden
is het dan nog wel legaal ? hierover valt niks op internet te vinden. is dit een grijs gebied ?
SimonV
een jaar geleden
Het LIJKT wel legaal.
Verwijderen van advertenties via adblockers waardoor websites inkomsten missen mag ook.
NPO maakt zelfs reclame voor https://www.downloadgemist.nl/.
Hiermee kun je ook RTL uitzendingen downloaden, waardoor alle advertenties verdwijnen.
SimonV
een jaar geleden
Alhoewel, als je door een vorm van kraken iets krijgt waar anderen voor moeten betalen, zou je kunnen spreken van diefstal.
Op RTL XL kan je alle fragmenten en afleveringen binnen 7 dagen na TV-uitzending gratis (inclusief ads) terugkijken, daarvoor hoef je nooit te betalen.
gvrox
een jaar geleden
"is het dan nog wel legaal ?" is het op enige manier legaal dan ? "1600 kanalen, alles gratis" lijkt daar niet op te wijzen
SingingCoyote13
een jaar geleden
ik vind het niet vreemd klinken. de helft bv toch al gratis regionale zenders en her en der wat thema kanalen, als het via ads goed geregeld is lijkt mij legaal. staat ook overal legaal bij. en sommige kanalen beslaan maar een type show of show zoals een farscape kanaal wat alleen farscape afleveringen uitzendt, zelfde geldt voor star trek kanalen. ik bedoel tegenwoordig is 1600 kanalen gratis, ad revenue, niet echt zo heel vreemd. maar dat is misschien per persoon verschillend.
LeonardN
een jaar geleden
@gvrox
Waar refereer je exact naar?
PlutoTV is van Paramount dus dat is legaal (of iig zo bedoeld te zijn). Of bedoel je het ontlopen van reclame?! Tegenwoordig zie je steeds meer zaken "gratis" en legaal zijn.
-Youtube
-Facebook en andere social media
-Datingapps
-Eigenlijk heel veel apps die toch wel iets waardevols bieden
Vaak tegen zaken als reclame of de verkoop van gegevens, of de mogelijkheid van microtransactie of betaalde accounts met betere voorwaarden. Vandaar gratis tussen aanhalingstekens.

Andere antwoorden (1)

Het is mogelijk dat je geen advertenties ziet omdat je een adblocker gebruikt. Controleer of je deze hebt uitgeschakeld of verwijderd. Als dat niet het geval is, neem dan contact op met de klantenservice van Plutotv.
10 maanden geleden