Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe wordt het programma Hunted opgenomen?

Net als vorig jaar ben ik verbaasd dat de hunters in het commando centrum 3 weken lang dezelfde kleren aan hebben ?

2 jaar geleden
in: Televisie
2.7K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Er is bij dit soort programma’s vaak een kledingcoordinator die er op let dat de deelnemers elke dag hetzelfde aan hebben.
Bij TVOH ( zie link) wordt dit gedaan omdat één auditie aflevering vaak op meerdere dagen is opgenomen.
(Lees meer...)
Toegevoegd op 25 december 2021 09:47: bron, tekst
2 jaar geleden
SimonV
2 jaar geleden
Drie weken lang dezelfde kleding? Dat lijkt me een onfrisse kledingcoördinator.
tinus1969
2 jaar geleden
Wasmachines? Meerdere exemplaren?
SimonV
2 jaar geleden
Het lijkt me logischer dat ervoor gezorgd wordt dat iemand NIET drie weken lang dezelfde kleren draagt.
VraagAntwoord66
2 jaar geleden
Klinkt voor mij logisch. Een politieagent draagt toch ook elke dag hetzelfde uniform. Iemand in het leger heeft toch ook altijd hetzelfde uniform. Waarschijnlijk meerdere setjes
tinus1969
2 jaar geleden
@SimonV, het lijkt jou mss logisch dat mensen elke dag iets anders aandoen, maar voor TV opnames geldt dat blijkbaar niet. Dat geldt een andere logica, namelijk dat je opnames van verschillende draaidagen door elkaar kunt gebruiken als acteurs/deelnemers steeds hetzelfde aanhebben.
gast164215
2 jaar geleden
Ik heb de link gevolgd en begrijp de uitleg, ik denk dus andersom, het viel mij juist op dat ze "21 "dagen lang dezelfde kleding aan hebben.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding