vraag voor Atwt-kijkers: Is Jennifer of Lucy de moeder van Johnny?

Waarom is Johnny ooit verdwenen? Heeft Dusty een relatie gehad met Meg, Carly, Jennifer, Lucy en Lily en wie was zijn grootste liefde?

13 jaar geleden
in: Televisie

Het beste antwoord

Jennifer (overleden) was de moeder van Johnny.
Lucy is de zus van Johnny!

Dusty Donnovan heeft een relatie gehad met Jennifer... Nadat Jennifer met Craig Montgommery scheidde en een relatie aanging met Dusty kreeg hij (dusty) de voogdij over Johnny.

Maar Lucy is later gevlucht met Johnny , en nu zijn ze weer terug in Oakdale omdat Johnny weer ziek is.

Johnny heeft leukemie en moet iemands bloed krijgen om weer te genezen

ze willen vooral Craigs bloed , maar hy heeft geweigerd
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het valt ook niet mee, soms raak je echt even de draad kwijt.Wat een ingewikkeld leven.Wist je dat er een atwt site is? daar kun je vanaf 2000 alle afleveringen nalezen, wel beknopt natuurlijk, maar oke.