Hoe heet het tv-programma dat een soort Nederlandse versie van Gladiators uit de jaren '80 of '90 is?

Een collega kon niet meer op de naam komen van een programma dat in de jaren 80 of 90 op tv kwam (Avrotros/ Tros?).
Het zou een soort Nederlandse versie van het programma ‘Gladiators’ zijn.
Een hindernissen baan (buiten) en er zouden volgens mijn collega ook mensen op de baan staan om ze proberen te houden.

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Televisie
16.7K

Antwoorden (4)

Avro's Sterrenslag misschien?
3 jaar geleden
'Spel zonder grenzen' zou de oplossing kunnen zijn, al was dat vrijwel altijd in een sporthal of zwembad, niet buiten.

Zie https://nl.wikipedia.org/wiki/Spel_zonder_grenzen.
Antoni
3 jaar geleden
Dat was een spelshow gepresenteerd door Ron Brandsteder, getiteld 'Way of Life' en dat was in de jaren '80. De opnames vonden plaats in de Efteling en dat weet ik omdat ik er ook een keer bij was als klein kind :-)
Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
LeonardN
2 jaar geleden
+Heb er een video bij gevonden!
https://www.youtube.com/watch?v=79FhzMC1XsM&lc=Ugiz-suUXW5DsngCoAEC
Is dat niet ‘spetterslot’?