Welke reclame is dit, een kind staart naar TV en een monster eet het hoofd van het kind op?

Ik ben op zoek naar een reclame waarin een kind naar een tv scherm staart en achter hem komt een monster tevoorschijn en eet het hoofd van het kind op . Het was volgensmij een meisje en had een roze trui aan . Ik heb geen idee van welke reclame dit geweest kan zijn of welke zender en jaar het was ik vermoed 2004 2005 of 2006 . En heb op google gezocht en youtube maar kan het nergens terugvinden . Weet iemand wat ik bedoel

3 jaar geleden
in: Televisie
2K
pauls
3 jaar geleden
hoi amadea ! Bedankt voor de moeite maar dit is jammer genoeg niet het filmpje wat ik bedoelde . Het enige wat er gebeurde in de video was dat een kind naar de tv staarde en achter hem kwam een heel eng iets tevoorschijn en deed snel een hap en het hoofd was weg. Maar bedankt voor de reactie

Antwoorden (1)

Een reclamefilmpje dat deels laat zien wat jij beschrijft heb ik na lang zoeken gevonden. Misschien heeft jouw fantasie er een ander eind aan gemaakt? Een meisje in roze bloesje staart verbijsterd naar het tv-scherm als ze ziet dat een monster haar liedje gaat zingen waarna hij door een ander wezen uit de weg wordt geruimd .
Amadea