Het is gewoon een gewoonte in Zuid- Afrika om op een vuvuzela te blazen tijden een voetbal wedstrijd
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

als je op tv bedoeld,
dan heb je geluk! er word wat aan gedaan heb ik gehoord, het geluid word meer onderdrukt.

als je op straat bedoeld,
dan heb je geluk! het WK duurd nu nog minder dan een maand :-P ;-)
of eigenlijk pech, het duurt nog aardig lang..

er word veel getoeterd omdat kinderen dit leuk vinden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goed nieuws voor jou:
De NOS heeft besloten maatregelen te nemen tegen de 'vuvuzela-terreur' uit Zuid-Afrika. De omroep komt zo tegemoet aan de vele televisiekijkers die zich ergeren aan het harde gezoem van de toeters tijdens de uitzendingen van de WK-wedstrijden. De regisseurs en geluidstechnici hebben de opdracht gekregen het geluid uit het stadion nog zachter te zetten, zodat het stadiongeluid - inclusief de herrie van de vuvuzela's - minder indringend de Nederlandse huiskamers in komt. Bovendien zal de mix tussen commentaar en stadiongeluid scherp in de gaten worden gehouden en waar nodig direct worden bijgesteld.

Het organisatiecomité van het WK wil misschien toch de vuvuzela's verbieden. "Als er redenen voor zijn,sluiten we
dat niet uit",stelde voorzitter Danny Jordaan voor de Britse omroep BBC. "We hebben geluisterd naar de klachten van tv-zenders en andere organisaties", aldus Jordaan."We evalueren de situatie continu.We hebben geprobeerd wat orde te scheppen door supporters te vragen niet op de toeter te blazen tijdens de volksliederen of aankondigingen in het stadion.Maar de kwestie ligt gevoelig." Jordaan is zelf overigens geen fan van de luidruchtige toeters."Ik hoor liever zang",aldus Jordaan.
Amadea
13 jaar geleden
misslobe
13 jaar geleden
."Ik hoor liever zang", ik ook!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien wilt de andere kant van de wereld dat juist horen en toevallig moet je ook meedoen helaas. Vaak is het andersom en men leeft ermee.
Ik erger me er ook aan idd, moet je naar de Belgische zender kijken! daar wordt het getoeter meer onderdrukt i.p.v. Nederland 1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het hoort bij de cultuur van het land. Vele ergeren er zich aan. Ik erger me er niet aan, ik heb zelfs een vuvuzela in huis. Vorig jaar al gekregen tijdens de Federation-cup die toen in Zuid-Afrika werd gespeeld.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mail dit aan de NOS. Als er voldoende mensen een klacht indienen over het storende vuvuzela-geluid zal aan de geluidstechnici de opdracht worden gegeven het stadiongeluid nog zachter te zetten en hebben we er hopelijk geen last meer van.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt ook kijken naar de BBC, daar praten ze ook veel minder. Ik erger me vooral aan een verslaggever die te kletst over wie wanneer waar, ipv wat er op dat moment plaats vindt. Wat dat betreft kan er voor mij de Vuvuzela's erbij
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
100% mee eens!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank je wel!