Waar gaat Dex naartoe?

Hey

waar wil Dex (GTST) naartoe waar Nina niet mee wil? Ik heb een belangrijke aflevering gemist. Alvast bedankt!:-)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie

Antwoorden (3)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hij gaat naar Praag om te werken voor Ludo. Je kan altijd nog even de uitzending terugkijken op www.rtlgemist.nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zelfde antwoord als Cantare!!!!
Ludo heeft hem een baan aangeboden in Praag om een nieuw project op te starten.