Hoe heet die nieuwe serie die komt of er al is over ontvluchten aan "de overheid "?

Ik hoorde vandaag van collega's dat er een nieuwe tv serie komt of net begonnen is.

Het gaat over 2 teams waarbij de 1 aan de ander moet ontsnappen. Het team dat of de persoon die moet onsnappen mag niet langer dan een X aantal uur op dezelfde plaats blijven en mag elke vorm van vervoer gebruiken.

Het andere team mag alles uit de kast halen om het ontsnappende team te vinden. En doen ook particuliere onderzoekers aan mee.

Hoe heet die serie en wie zend dat uit, of gaat het uirzenden? Het is een Nederlandse serie.

7 jaar geleden
in: Televisie
1.1K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik kijk vrijwel geen teevee, maar heb hier over gehoord op Radio één ; volgens mij is de eerste aflevering vorige wek geweest (maandag of dinsdag?) als onderdeel van een thema-avond over privacy.
dudemeister
7 jaar geleden
Hunted idd
ben vrij kritisch maar kreeg bij dit programma zin om mee te doen volgend seizoen

Het beste antwoord

Dat televisieprogramma heet "Hunted" en wordt uitgezonden door NPO3.

Toegevoegd na 2 minuten:
Correctie: Óp NPO3 door de AVRO-TROS.

Toegevoegd na 29 minuten:
Maandagavond om 20:30 uur en zaterdagavond om 21:00 uur. De eerste uitzending was op maandagavond 17 oktober 2016.

De serie is gebaseerd op een concept van de BBC.
Antoni
7 jaar geleden
HeerVoldemort
7 jaar geleden
Thx! Dat is het inderdaad. Dankjewel. Heb de eerste aflevering net gekeken. Leuk :-)
Antoni
7 jaar geleden
Graag gedaan!