Ja, volgens deze website https://nl.wikipedia.org/wiki/ABU_TV_Song_Festival is er een Aziatisch songfestival:

"ABU TV Song Festival is een jaarlijkse liedjesfestival voor landen die geheel of gedeeltelijk lid zijn van de ABU (Asian-Pacific Broadcasting Union). Het festival werd voor het eerst in 2012 in Zuid Korea gehouden. Het festival is gebaseerd op het Eurovisiesongfestival en is in 2007 gepresenteerd toen de EBU bekendmaakte dat ze het concept zou verkopen aan een Aziatisch bedrijf dat een soortgelijke wedstrijd wilde houden in Azië. In tegenstelling tot het Eurovisiesongfestival, dat wordt geproduceerd door publieke omroepen, is de Asia-Pacific Song Contest een commerciële onderneming, die wordt gerund door Asiavision Pte Ltd. Er is geen winnaar bij het TV Song Festival.".

Aan het Türkvizyonsongfestival doen verschillende Aziatische landen mee. Zie https://nl.wikipedia.org/wiki/Türkvizyonsongfestival, waar je onder meer deze tekst vindt: "Het Türkvizyonsongfestival (Turks: Türkvizyon Şarki Yarışması) is sinds 19 december 2013 een jaarlijkse competitie van liedjes, gezongen door deelnemers uit landen en regio's waar Turks een officiële taal is of waar een grote Turkse bevolking woont. Het festival wordt uitgezonden op televisie in Europa en Azië. In tegenstelling tot het Eurovisiesongfestival wordt dit festival het jaar nadien niet georganiseerd door het winnende land, maar door een land dat vooraf is aangeduid.".

Volgens https://nl.wikipedia.org/wiki/All_For_One_Caribbean is er in het Caribisch gebied ook een songfestival:

"Het All For One Caribbean is een jaarlijkse presentatie en competitie van liedjes die van start ging op 21 oktober 2013 en wordt uitgezonden op televisie door heel het Caribisch gebied. Verder is het festival op het internet te volgen.".
Antoni