Waar kan ik een mail sturen naar de redactie van Voetbal Inside?

Niet een vraag voor in een uitzending, maar een vraag in het algemeen.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Televisie
13.1K

Antwoorden (2)

Daar zijn geen aparte adresgegevens voor te vinden. Op de site van Voetbal Inside kan je alleen je mening geven, zie http://www.voetbalinside.nl/#!/polls
Je kunt je vragen het beste aan RTL stellen, de zender van het programma. Ook daar is geen e-mailadres voor te vinden, maar wel een digitaal formulier. Dat staat op https://publieksservice.rtl.nl/contact
Amadea
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Super, bedankt! Niet aan gedacht om RTL in het algemeen te mailen. Het is gelukt.
Voetbal inside op Facebook. Daar kan je alle vragen stellen en opmerkingen maken en je krijgt nog antwoord ook.
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dank voor je reactie. Ik wil het alleen niet openbaar op Facebook doen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Je kunt ze ook een persoonlijk bericht sturen op Facebook.