Waarom wordt SBS6 vaak een campingzender genoemd ?

Ik wil niet al te dom overkomen maar ik zie vaak op forums dat SBS6 een campingzender wordt genoemd, maar waarom is dit zo ?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Televisie
4.3K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
De medewerkers geven zichzelf allemaal een 6, dus niet veel bijzonders!

Antwoorden (2)

SBS brengt toegankelijke programma's, waarover je niet hoeft na te denken, voor "gewone" mensen en met veel amusement. Geen elitair gedoe maar licht verteerbaar.

Negatief wel aangeduid als zon, zee en zuipen.

Toegevoegd na 2 minuten:
Degenen die SBS een campingzender noemen vinden kennelijk dat camping'bewoners' in dat profiel passen.
9 jaar geleden
SBS6 wordt vaak een campingzender genoemd omdat, zoals al gezegd, ze veel programma's hebben waar vaak alleen maar simpele mensen naar kijken. Hiermee bedoel ik mensen met een niet al te beste baan; normaal rijtjes huis; geitenwollen sokken in sandalen en slonzige t-shirts. Oftewel een beetje het volk dat je op een doorsnee camping tegen komt.
(Een beetje van die types zoals in het programma "in de schilderswijk" van RTL4.)