Worden er bij "All you need is love" ook mensen in publiek teleurgesteld?

Dus dat ze daar zitten hopend dat hun geliefde er is maar niet dus.

Toegevoegd na 1 dag:
Wat ik bedoel en me afvraag is of er personen in de studio zitten die een geliefde in het buitenland hebben en door vrienden worden meegenomen naar dit programma. Degene hoopt dat geliefde er is maar einde van programma gaat deze teleurgesteld naar huis omdat ze niet uitgekozen waren.
Of word je alleen naar de studio gehaald als ze de geliefde echt naar nederland hebben gehaald?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Televisie
1.1K

Antwoorden (2)

Ja, die kans is 100% aanwezig, al geld dat vast niet voor het hele publiek.
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
De kans zal wel aanwezig zijn, maar zonder toestemming van die gene die de ander teleur wil stellen, mag er niks publiekelijk worden uitgezonden.
Absoluut! Persoonlijk denk ik dat de makers van het programma deze situaties liever niet laten zien, maar er is zeker een video van!

https://www.youtube.com/watch?v=xJphrMwkZgg
https://www.youtube.com/watch?v=Vhnro4kDBWo
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik denk dat je er wel van uit kan gaan dat er zeker mensen zijn die in zo'n situatie hebben gezeten. Ik kijk niet naar het programma omdat ik het een beetje nep vind, maar ik kan mij ook voorstellen dat ze niet een verdrietig stukje over een stel wat misging laten zien op Kerst avond. Denk maar aan ''het Familiediner''. Dit is ook zo'n show waar het goed kan gaan en waar het slecht kan gaan. Alleen laten ze in die show ook de misgelopen stukken zien.