hoe is de tv uitzending in amerika verdeeld ter vergelijking van nederland?

ik wil de zender cbs kijken via streaming, ik weet dat er een programma op komt om 8pm op dinsdag, hoelaat op nederlandse tijd moet ik dan de stream aan zetten?
amerika zelf heeft al een tijdverschil van 5 uur, dus ik kan dan niet echt een tijd voor nederland bedenken, of welke tijd zone zou ik moeten aanhouden voor de tv uizending?

Toegevoegd na 3 minuten:
dus welk tijdstip van amerika moet ik aanhgouden ( van de 5uur) om dan te rekenen hoelaat ik moet beginnen in nederland?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Televisie

Antwoorden (1)

Als je een CBS programmagids hebt kun je kijken welk programma er nu speelt, vergelijk dat met de in de CBS gids aangekondigde tijd, en vergelijk dat met de Nederlandse tijd.

Nu weet je het werkelijke tijdsverschil en kun je uitrekenen hoe laat je moet gaan kijken op de dag van jouw programma.