Waar kan ik (gratis) married with children terug kijken met goede Nederlandse ondertiteling?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Televisie
2.6K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Met Nederlandse ondertiteling is Married with Children voor zover ik weet niet (gratis) te vinden op het internet. Zonder ondertiteling is het gratis te bekijken op o.a.: www.tubeplus.me en er staan ook een aantal afleveringen op youtube.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Zover ik kan zien, is TubePlus niet legaal.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Sorry hoor Maarten1980 maar de hele tijd dat gedoe over illegaal of legaal van jou slaat echt nergens op. wij Nederlanders moeten al genoeg betalen dus een keer iets streamen van een film of serie op het internet lijkt mij niet zo'n groot probleem. Trouwens het vinden van Married With Children met nederlands ondertiteling is inderdaat moeilijk te vinden. Kijk is op Piratebay.com. ;)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
"slaat echt nergens op" In de richtlijnen van Goeie Vraag is het volgende te lezen: 'Bijdragen hebben niet als doel het omzeilen van de betaling voor het verkrijgen van toegang tot commerciële waren, zoals films of software.' Het soort adviezen dat jij en PuckVR geven, mag dus simpelweg niet gegeven worden. Het mag niet volgens de richtlijnen van Goeie Vraag, én het downloaden uit illegale bron is bij wet verboden. "wij Nederlanders moeten al genoeg betalen" Dit is zo'n beetje het zwakste excuus dat je kunt gebruiken om media uit illegale bron te downloaden. Als je iets wil dat geld gekost heeft om te maken, en waarvoor men graag een directe betaling wil, dan heb je maar te betalen. Wil je dat niet, dan ga je maar op zoek naar een goedkoper of kosteloos alternatief.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik geef Maarten wel gelijk. Ik moet zelf wel toegeven dat ik zelf soms wel iets download. Maar na het downloaden koop ik het ook vaak (een soort proefversie dus).
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Want games kunnen niet voorbestaan zonder dat het mededeel van de mensen het kopen. Voor films geldt hetzelfde.

Het beste antwoord

Het downloaden (en dus ook streamen) uit illegale bron is verboden. De enige opties die je hebt, zijn de serie op tv kijken - wordt om 23:40u uitgezonden op Comedy Central - of een dvd kopen. Daarnaast kun je nakijken of een streamingdienst zoals Netflix de serie uitzendt.