Waarom heb ik niet alle standaard tv zenders?

Ik heb gewoon via een kabel televisie, dus niet iets van een ziggo pakket of wat dan ook. Maar toch mis ik naar mijn idee een aantal zenders die volgens mij gewoon standaard zijn. Zoals Animal Planet, National Geographic, 24Kitchen.. Is het normaal dat ik die niet heb? Ik heb in totaal 23 zenders.

Weet jij het antwoord?

/2500

Dat is geheel afhankelijk van het gebied waar je woont en of je wel of geen digitale TV kijkt. In Nederland doen de programma een voorstel over wat er in een bepaald gebied op de kabel moet worden doorgegeven. Doorgaans zijn dat de bekende zenders, plus een regionale en een lokale zender. 24Kitchen is volgens mij alleen digitaal beschikbaar. Animal Planet is vaak analoog ook beschikbaar, maar dat is afhankelijk van je provider/aanbieder. Als je ziggo als provider hebt kun je even kijken welke programma's er in het pakket zitten. UPC idem en etc.

Je zult toch van de ene of andere provider het televisie aanbod afnemen en misschien heeft die een afwijkend aan bod, van wat jij standaard vindt! Neem contact met de provider op en vraag er naar.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100