Hoe komt het dat je sommige comedy series nooit meer ziet en met andere wordt "doodgegooid"?

Bijvoorbeeld, "the Nanny"en "Friends" zie je soms elk jaar weer opnieuw voor voor tot eind in de herhaling maar zoals een "Webster" en "family ties" en "my two dads" en natuurlijk "full house"
zie je nooit of bijna nooit meer.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Televisie

Het beste antwoord

Ik denk, dat comedy alleen grappig is, als het 'up to date' is.
En alles verandert en vernieuwt tegenwoordig zó snel, dat een comedy van 15 jaar geleden echt niet leuk meer is - je kunt je er niet mee vereenzelvigen,het wordt snel iets dat je ouders zouden hebben kunnen meemaken.
Ik zag dat bijv. bij die serie met Bill Cosby en z'n gezin (fam Huxtable, of zoiets), was gewoon niet meer grappig.
En je zou toch ook echt niet meer moeten denken aan een herhaling van Mr Ed, het pratende paard....
Het is leuk, grappig en fris, als het nieuw is - daarna eigenlijk niet meer.
Ik denk, dat Nanny en Friends tegenover een heel erg kijkcijferkanonnig programma op een ander net staat - door de reclame's ertussendoor geeft het niet, dat er nauwelijks iemand naar kijkt(die reklame's brengen bij de commercieële zenders tenslotte het geld in het laadje), en ze kunnen tenslotte niet 'niets' uitzenden, zolang dat andere programma op de buis is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Alleen succes telt... Dus als het succesvol is gooien ze je ermee dood en als het een tikje minder gaat, dan nemen ze het weg van de tv... Zo gaat dat...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens mij was full house toch heel populair vroeger?
Dat heb ik me ook vaak afgevraagd en ik ben het helemaal met je eens. Misschien gaat het om rechten voor uitzending of het is gewoon gemakzucht.Bij Skyradio draaien ze ook vaak dezelfde platen.