extreme couponing: hoe kan het dat winkel in sommige gevallen nog geld moet aan de klant terwijl ze voor 1000den dollars waarde meehebben?

was daarnet even aan het mee kijken naar extreme couponing.

een koppel had aan 1745$ artikelen mee en hadden na gebruik van bonnetjes nog 0.00 te betalen... dat vind ik al indrukwekkend(actie 10voor10$ en hij had telkens bonnetjes geldig voor 1x 10voor10$ gratis), maar er waren die beter deden. winkelkarren vol, een gigantisch bedrag en na de bonnetjes gescant te hebben kregen ze zelfs nog een beetje zakgeld.... hoe kan dit?

ze hadden 104% van hun gekochte artikelen terug betaald gekregen

als het van die mensen lukt waarom doet niet iedereen daaraan mee...

maar men hoofdraag is, hoe is mogelijk dat ze op een bedrag van boven de 3000$ aan de kasse nog 3$71 terugkrijgen.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Televisie
1.1K
Amadea
10 jaar geleden
Geen idee waar jij het over hebt, maar het lijkt erop dat het een nep-programma is. Doorgestoken kaart.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
neen geen nep programma, komt uit usa is in belgie tezien op vijftv
Frimu2
10 jaar geleden
Nee, usa maakt geen nep programma's :-) Met dat pandjes huis in Detroit, is ook elke negroide klant standaard een grootmuil. en een ex worstelaar die een schatgraaf bedrijf heeft schatgraver bedrijf heeft, vind standaard elke uitzending, de meest historische spullen, waar hij feilloos de historsche waarde van kent. En met de storage wars.....zit er toevallig toch net altijd een collectors item tussen :)...... Nee het zijn amuzante programma's ....maar soms qua geloofwaardigheid ....tenenkrommend

Het beste antwoord

Dat zal te maken hebben met de voorwaarden die aan de coupons zitten. In Nederland zal het je niet snel lukken, aangezien zulke acties bijna altijd dichtgetimmerd zitten met voorwaarden als ‘niet inwisselbaar voor geld’ en ‘max. 3 per klant’. In het geval dat jij beschrijft was dat duidelijk niet het geval.

Waarom niet iedereen het doet heeft denk ik te maken met dat het natuurlijk tijd en moeite kost om dat allemaal uit te zoeken. Ook is hetProfiteren met een hoofdletter P. Veel mensen kijken neer op dat soort gedrag en dat weerhoudt anderen er ook van het zo extreem te doen als ze het niet nodig hebben. (Normaal is zo een couponactie natuurlijk een win-win situatie, daar het betalende klanten trekt en voor naamsbekendheid zorgt).
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
only in the usa! ik herinner me een geval in België waarbij een man praktisch alles van in de winkel meehad, ze hadden er geen voorwaarden opgezet dus slim gezien van die man. er bestaat toch geen enkele voorwaarde die 100.05% terug betaald... en de mensen in die aflevering deden het voor een goed doel, ze hielden een minimum voor hunzelf maar steek veel tijd in idd.