Ik zoek een tekenserie over een jongen die zijn leven filmt?

Ik zoek een tekenserie waarin een jongen (volgens mij met bril) later regisseur wil worden en zijn leven filmt.
Weet niet waar het op was en of het er nog op is

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Televisie

Antwoorden (1)

Mogelijk bedoel je "Ricky Sprocket", een geanimeerde televisieserie van Nickelodeon.

Ricky Sprocket is het beroemdste en rijkste kindersterretje ter wereld, die zijn faam en naam te danken heeft aan zijn succesvolle filmcarrière. Zijn manager vindt dat Ricky zich daarnaar moet gedragen. Zijn ouders vinden dat hij vooral gewoon moet blijven. Dat wil zeggen, helpen met het huishouden en zijn huiswerk maken. Wat moet Ricky nu doen: leven in de showbizz of een gewoon alledaags leventje?
Plaatje bij antwoord
Amadea