Ja. Ik zal uitleggen waarom dat zo is. Alles wat John de Mol doet op SBS6 mislukt. Tikte hij in 2011 samen met Sanoma nog 1,2 miljard af voor deze zender, nu is het nog een fractie waard. Sanoma had juist de Mol ingehuurd om SBS6 tot een succes te maken. Ze hadden kunnen weten dat dat niet zou lukken, gezien het Talpa avontuur van destijds. Maar toch moest de Mol deze kar gaan trekken. Op dit moment zijn de messen geslepen en staat de boel op ontploffen. Na alle mislukkingen met Beau van Erven-Doorns MOET dat succes er komen. Big Brother is destijds toch ook een doorslaand succes geworden? Nou dan. Dus weer zoiets proberen. Maar er mag niets meer aan het toeval worden overgelaten. Dit gaat allemaal honderden miljoenen kosten als de advocaten komen zwarte pieten. Zomaar een stelletje willekeurige mensen neerzetten op een stuk land met een hek erom is een veel te groot risico. Gewone mensen doen geen gekke dingen en kun je onvoldoende sturen. Acteurs doen wat de programmamakers zeggen. Of ze daar ons voldoende mee voor de gek zullen kunnen houden zullen we wel zien. De tijd zal het uitwijzen.
escape
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hallo ik geloof je wel, maar hoe weet je dit zo zeker. Ik had er zelf nog niet over nagedacht

Andere antwoorden (2)

Van een aantal personen is wel bevestigd dat ze in het verleden televisiewerk hebben gedaan.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
het zijn geen echte acteurs maar de mensen zijn wel uitgekozen je kon je opgeven en daar hebben ze 15 verschillende mensen uitgepakt met eigen kwaliteiten. en ook mensen met een goede reden en normale omgang natuurlijk. het lijkt me niet heel handig om er drugsverslaafden en pedofielen tussen te stoppen dus daar is echt wel naar gekeken. het lijkt me niet dat ze acteurs kiezen voor zo'n soort programma omdat het ook veel leuker is om te kijken als het niet zo is. als alles in scene is gezet is het nog steeds geen Utopia maar gewoon voorgekauwde televisie. het is juist leuk hoe ze soms ruzie maken enz. het is bijna onmogelijk om zo lang en veel tekst uit je hoofd te leren en dit een jaar lang te doen daar wordt geen mens gelukkig van. het is gewoon echt en dat maakt het leuk.

Toegevoegd na 2 minuten:
dat ze ervaring met tv hebben wil niet zeggen dat alles gespeeld is het geeft alleen aan dat ze geen cameravrees hebben en zich niet snel zullen terugtrekken.