Wat is de naam van het introliedje van Toren C?

Ik bedoel dat liedje met 'koetsiekoetsie' of iets wat daarop lijkt erin, wat aan het begin van elke Toren C aflevering wordt afgespeeld.

(een willekeurige aflevering met het intro aan het begin: http://www.youtube.com/watch?v=F_uofnxDITU)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Televisie
2.2K

Het beste antwoord

Als je naar +/- 23:05 minuten van jouw video doorspoelt, kom je bij de aftiteling.
Hier staat het een en ander over geluid, maar wat moet hebben is 'leader muziek'. Dit is Jeroen den Hengst.
Hij heeft dat nummer geschreven voor de serie. Dit nummer lijkt niet uitgebracht los van de serie.

Als ik jou was, zou ik ze via hun officiele facebook pagina vragen of zij of Jeroen den Hengst misschien het nummer aan je beschikbaar willen stellen. Zie eerste bron hieronder voor link.

Mocht je ook wat over de andere nummers willen weten (waar meer over bekend is), dan staat daar wat over in een oude vraag die hier op het forum gesteld is (zie tweede bron).

Ik hoop dat je hier een stapje verder mee komt!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het is een Intro-tune, ik vraag me af of die wel een echte titel heeft gekregen, anders dan "Toren C intro".

Maar hij is hier te downloaden:
http://mp3vale.mobi/search-toren-c.html
Leuke ringtone!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Amadea
10 jaar geleden
Op welke van die bestanden hoor jij dan dat "Hoochie coochie"?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
sorry, de 2e...