Kan ik de 50th anniversary van doctor who kijken als ik nogmaar bij seizoen 3 van de serie ben?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Televisie
1.3K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kunt volgens mij best de volgorde volgen. Je weet nooit of je misschien iets te weten komt over wat je nog moet zien. Of je kunt misschien niet helemaal volgen met wie/wat/hoe.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Tip: vraag het aan de fans: http://www.gallifrey.nl/
Ze hebben ook een facebookgroep, zoek op dtta of dutch time travellers association.

Het beste antwoord

Ik neem aan dat je seizoen 3 bedoeld van de nieuwste serie, die vanaf 2005 is begonnen. Je kunt het wel kijken lijkt mij, het is niet precies bekend wat er allemaal in zit, maar je mist dan wel vanalles.
Je kent dan alleen nog maar David Tennant als Doctor, Matt Smith als de 11de docter heb je totaal nog niet gezien. Er zijn ook wel wat dingen gebeurt met Rose en David, en Clara (de huidige companion van de Doctor) ken je nog volledig niet.

Ik ga het vanavond kijken, maar ik ben volledig up to date, en ik denk eigenlijk dat dat wel handig is. Sowieso omdat je anders bepaalde connecties mist, en zo ga je spoilers zien, die leuker zijn als je ze tijdens het seizoen zelf meemaakt.
De aflevering komt later wel beschikbaar om terug te kijken, ik zou het gewoon houden op je huidige afleveringen afkijken (vergeet de extra's niet): http://www.reddit.com/r/doctorwho/comments/10klcl/list_of_doctor_who_miniepisodes/
Kimath
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt voor het antwoord! ik ga dan maar eerst alle afleveringen kijken en de 50th anniversary daarna terugkijken :)