Kan ik de 50th anniversary van doctor who kijken als ik nogmaar bij seizoen 3 van de serie ben?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ik neem aan dat je seizoen 3 bedoeld van de nieuwste serie, die vanaf 2005 is begonnen. Je kunt het wel kijken lijkt mij, het is niet precies bekend wat er allemaal in zit, maar je mist dan wel vanalles. Je kent dan alleen nog maar David Tennant als Doctor, Matt Smith als de 11de docter heb je totaal nog niet gezien. Er zijn ook wel wat dingen gebeurt met Rose en David, en Clara (de huidige companion van de Doctor) ken je nog volledig niet. Ik ga het vanavond kijken, maar ik ben volledig up to date, en ik denk eigenlijk dat dat wel handig is. Sowieso omdat je anders bepaalde connecties mist, en zo ga je spoilers zien, die leuker zijn als je ze tijdens het seizoen zelf meemaakt. De aflevering komt later wel beschikbaar om terug te kijken, ik zou het gewoon houden op je huidige afleveringen afkijken (vergeet de extra's niet): http://www.reddit.com/r/doctorwho/comments/10klcl/list_of_doctor_who_miniepisodes/

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100