waarom kan ik maar een deel van mijn afspeellijst van youtube op tv zien?

heb een smart tv met daarin een app na youtube, ik heb 84 videos in mijn account staan in 1 map onder de naam Eminem, daar staat dan rechts bovenin 84 videos, ik open de map en naar mate ik verder blader door de videos kom ik maar tot video nummer 45 van 45 en kan niet verder, waar zijn de overige videos gebleven? als ik op de pc kijk kan ik wel alle 84 nummers bekijken, is dit een probleem van de tv of wat is de oorzaak?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Televisie

Antwoorden (1)

Omdat sommige video's zijn in zo ingesteld dat hij alleen op YouTube website kan afgespeeld worden dus niet via tv of mobiel enz
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
als ik de video gewoon zoek, op tv dan vind i de video wel, en speelt em ook gewoon af, maar staat dus niet in de afspeellijst..dus afspelen op tv doet de video wel...lijkt me raar dat i dan niet via de afspeellijst de video kan afspelen..