Waarom zeggen ze op tv vaak: 'Dit programma wordt mede mogelijk gemaakt door .........'' terwijl het om een herhaling gaat?

En toen het voor het eerst (?) uitgezonden werd, hoe toevallig, het mede mogelijk gemaakt werd door een ander:P

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Televisie
10.8K

Antwoorden (1)

Als er een programma 'mede mogelijk is gemaakt door..." betekent dat dat een bedrijf het programma gesponsord heeft en dus heeft meebetaald. Dat feit verandert niet als het programma herhaald wordt.
escape
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verklaart nog steeds niet waarom tijdens een herhaling (een paar jaar later) het mede mogelijk gemaakt is door een ander. Als je begrijpt wat ik bedoel?